Onze bedrijfsstrategie

We beantwoorden als retailbedrijf ook in de toekomst aan de behoeften van onze klant. Om dat te realiseren, zetten we in op 4 pijlers: onze strategische focus voor de komende jaren. De concrete initiatieven en resultaten lees je hier.

Onze strategische focus

Nummer 1

Kostenefficiëntie

Bewust met geld en middelen omgaan en deze bewust investeren in de toekomst.

Nummer 2

Fysiek & digitaal

Ook in online winkelen het voortouw nemen en data gebruiken als bron van inzichten en inkomsten.

Nummer 3

De beste retailer zijn

Inzetten op ons vakmanschap om zo in al onze vakgebieden uit te blinken voor de klant.

Nummer 4

Samen groeien

Durven innoveren en nieuwe samenwerkingen en commerces opstarten.

Zo voeren we onze bedrijfsstrategie uit

Dankzij investeringen in nieuwe technologieën en innovaties zijn we als retailer klaar voor de toekomst. Ontdek ze ook in onze winkels.

Colruyt Group ziet veel potentieel in steden. Met een aangepast aanbod spelen onze verschillende winkelformules in op de noden van de stadsbewoners.

Hoe willen we groeien in de b2b-markt? Door de krachten van onze merken te bundelen in een sterk gezamenlijk aanbod. Ontdek onze aanpak.

Onze strategie samen realiseren: ondersteunende activiteiten

Om onze activiteiten als retailbedrijf en onze bedrijfsstrategie te realiseren, kunnen wij een beroep doen op onze ondersteunende diensten.

Ontdek onze ondersteunende activiteiten